دولت در برابر نقض برجام سکوت نکند/کوتاهی مسئولان برای معرفی ایران

دولت در برابر نقض برجام سکوت نکند/کوتاهی مسئولان برای معرفی ایران

امام جمعه یزد
شناسهٔ خبر: 4055975 - 
یزد ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با انتقاد از رویکرد دولت در برابر ناقضان برجام گفت: دولت در برابر نقض آشکار برجام و ایجاد تحریم های جدید سکوت نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی در زمینه سیاست خارجی و تبیین اهداف نظام برای مردم دنیا کوتاهی کرده اند، اظهار داشت: در شرایطی که مسئولان ما سکوت اختیار کرده و اقدام قابل توجهی انجام نداده اند، دشمنان ما را تروریست معرفی کرده اند.

وی افزود: چهره ای که آمریکا و دیگر دشمنان ما از ایران و ملت ایران به نمایش گذاشته اند، چهره ای خشن و پدید آورنده نا امنی های منطقه بوده است در حالی که واقعیت غیر از این است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمن ما را در شرایطی تروریست و عامل نا امنی منطقه می خواند که نیروهای ما امنیت را به کشورهای عراق و سوریه بازگرداند و نا امنی توسط کسانی در منطقه رقم می خورد که دست پرورده آمریکا و انگلیس هستند.

وی بیان کرد: دولت نباید در برابر دشمنان سکوت اختیار کند بلکه باید اعتراض خود را در برابر اقداماتی که دشمنان انجام می دهد، علنی کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: آمریکا بعد از برجام نه تنها به عهد خود وفا نکرد بلکه تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد اما دولت در برابر آنها سکوت کرده در حالی که نباید چنین باشد و باید اعتراض های خود را از فضای مجازی و رسانه ها فراتر برده و به سازمان‌های بین المللی اعلام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رسیدگی دولت به مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و اظهار داشت: این موضوع به اندازه ای حائز اهمیت است که رهبر معظم انقلاب نیز در مراسم تنفیذ خواستار رسیدگی به این امر شدند و اکنون دولت باید این مهم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد.

ناصری تصریح کرد: به طور قطع پیشرفت اقتصادی کشور با نگاه به دستان غرب و بیگانگان میسر نیست و مسئولان باید تنبلی را کنار گذاشته و با برنامه ریزی و همدلی بر این مشکلات فائق آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.